ARC Pro - Asociatia pentru Coaching Profesionist din Romania

Aboneaza-te la newsletter | Peste 2000 de abonati

Adina Tarry – Invitat special Conferinta ARC PRO 2017

Adina Tarry – Invitat special Conferinta ARC PRO 2017

24 octombrie 2017

Invitatul nostru special la conferinta ARC Pro 2017

Adina Tarry este coach acreditat, psiholog de afaceri, consultant organizational si lector, cu o prima cariera in domeniul afacerilor internationale cu IBM, Alcatel, Johnson & Johnson si Bristol Myers Squib in lantul de aprovizionare, managementul calitatii si comertul international.

Urmat de o a doua cariera din 2001, la Londra, dezvoltand oameni in afaceri, in rol de consultant, coach si psiholog. Adina a trait si a lucrat in Bucuresti, Paris, Dusseldorf, Londra, New York si Sydney. Ea a acumulat peste 3000 de ore de coaching a fost castigatoarea Premiului „Executive Coach of the Year 2016 – Londra” al revistei Corporate Vision si a obtinut in 2014, al doilea premiu de la „Asociatiei pentru Psihologia Afacerilor – Marea Britanie” pentru excelenta si impact al coaching-ului de echipei, in performanta la lucru si cresterea bunei stari a angajatilor.

Adina utilizeaza o combinatie neobisnuita de abilitati: psihologie, experienta de afaceri, implicare academica, intelegere interculturala si capacitate multilingva, in lucrul cu indivizi, echipe si functia de Resurse Umane, cu clienti din toate industriile, pentru a imbunatati abilitatile de conducere, dezvoltare personala, managementul carierei, managementul intercultural, etc. la indivizi si la echipe, precum si cu functia de resurse umane privind proiectele strategice legate de managementul talentelor. Datorita experientei sale profesionale si personale, Adina stabileste repede credibilitatea si relatia cu clientii sai si imbratiseaza o abordare pozitiva, pragmatica si orientata catre client in activitatea sa. Angajamentul ei fata de perfectionarea profesionala continua este exceptional si ii marcheaza filozofia de lucru, pe care o impartaseste si cu altii prin prezentari si publicatii. Abordarea preferata a Adinei fata de profesia ei este integrativa, provenind din diferite surse si discipline si integrata intr-o filozofie a sistemelor complexe evolutive, care, in opinia ei, ofera o paradigma de gandire, mult mai aproapiata de realitate. Vizitati: www.adinatarry.com

Sinopsis prezentare “Rolul strategic al coachingului in evolutia unei organizatii  catre excelenta in calitate”

Traim intr-o lume care este din ce in ce mai complexa si mai imprevizibila si in care gasirea de raspunsuri si intelegerea sensului actiunilor noaste, sunt din ce in ce mai dificile.

Deci, care ar putea fi oare legatura intre leadership, cultura, calitatea si coaching, avand in vedere ca ele sunt aspecte de sine statatoare si ca mangementul calitatii este chiar mult legat de statistica?

In realitate, toate aspectele pe care le privim fragmentat, sunt de fapt parti dinamice ale aceluiasi sistem unitar si complex, de viata si de business.

Iar in mangementul integrat al calitatii (TQM) de pilda, se iau in considerare mai putin statistica, ci clientii, colegii, leaderii, competitorii, mediul, educatia, cultura, considerandu-le atat entitati, cat si componente dinamice si interconectate ale unui sistem mult mai vast si mai viu, decat suma partilor sale. Ele se dezvolta impreuna in feluri deopotriva previzibile si neasteptate.

De exemplu, felul cum liderii se poarta si comunica, este, de obicei, imitat de majoritatea celor care ii urmeaza; ei “dau tonul”. Iar felul cum se fac lucrurile “la noi” este ceea ce se numeste cultura si cuprinde simboluri, ritualuri, credinte si compartamente specifice.

Pe de alta parte, si felul cum se manifesta liderii se schimba urmare a multor aspecte si interventii, inclusiv acela al dezvoltarii personale si evolutiei individuale.

Si iata cum, in centrul acestor lucruri complexe, coachingul poate deveni un catalizator esential in managementul schimbarii, si – prin lideri – in stabilirea tonului in jurul caruia o firma isi tese propria sa poveste de credinte, valori, aspiratii, idei si comportamente, ce influenteaza, prin metamorfoze de transformare si actualizare de sine – ca ideea lui Hegel sau materia lui Marx – produsele, serviciile, satisfactia clientilor, relatiile cu furnizorii, competitorii, mediul si ecologia, in mod dinamic si evolutiv.

Va invit deci in aceasta lume magica, sa integram lucruri aparent disparate, sa fim provocati si inspirati, si mai ales sa intelegem impreuna oprtunitatea extarordinara pe care noi coachii o avem – daca ne-o asumam in mod autentic! – aceea de a fi adevarati arhitecti ai viitorului.

Categorii:

Interventii psihodramatice in procesul de coaching

Anabela Maria Hani 20 decembrie 2016

Consilierea psihologică este o intervenţie specifică realizată în scopul optimizării adaptării, cunoaşterii de sine şi dezvoltării personale şi în scopul prevenirii apariţiei ori reglării tulburărilor emoţionale, cognitive şi de comportament.

Citeste mai departe

Lectia de pictura

Daniela Croitoru 12 iulie 2016

In iunie 2012, in cadrul unui workshop, am primit provocarea intrebarii-devenita clasica de acum- care este obiectivul tau pentru urmatorii 5 ani ?

Citeste mai departe

Cum te poate ajuta un coach?

Oana Gherghina 09 august 2017

Citeste mai departe